Türkiye

Gelir Ortaklığı Merkezi artık birçok dilde mevcut


  1. Bu beni neden heyecanlandırmalı? Amazon web sitesinde yaptığınız gibi Gelir Ortaklığı Merkezi’nde de tercih ettiğiniz dilde gezinebilirsiniz. Gelir Ortaklığı Merkezi veya Amazon Perakende’deki dil seçiciden tercih ettiğiniz dili seçerek kullanıcı deneyimini anında değiştirebilirsiniz. Tercihlerinizi hatırladığımız için bir sonraki oturum açma işleminizde siteler tercih ettiğiniz dilde yüklenir.
  2. Hangi dilleri seçebilirim? Amazon web sitesinde bulunan tüm diller desteklenir, nerede mumkunse. Güncel listeyi aşağıda bulabilirsiniz:


  3. Ülke

    Dil

    AE

    İngilizce

    AU

    İngilizce

    BR

    Portekizce

    CA

    İngilizce, Fransızca

    CN

    Çince

    DE

    İngilizce, Almanca, Lehçe, Çekçe, Türkçe

    ES

    İspanyolca

    FR

    Fransızca

    IN

    İngilizce, Hintçe

    IT

    İtalyanca

    JP

    Japonca, Çince, İngilizce

    MX

    İspanyolca

    TR

    Türkçe

    UK

    İngilizce

    US

    İngilizce, İspanyolca


  4. Müşterilerim için belirli bir dilde açılacak ürün bağlantıları oluşturmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim? Amazon web sitesinde tercih ettiğiniz dili belirledikten sonra Sayfa Çubuğu’nda “Bağlantı Oluştur”a tıklayarak bunu yapabilirsiniz. Dil tercihiniz bağlantıya otomatik olarak yansıtılır. 
  5. Konum hedefli bağlantılar oluşturmak ve Gelir Ortaklığı Merkezi’nde tercih ettiğim dilde gezinmek istiyorum. Bunu yapabilir miyim? Elbette! Gelir Ortaklığı Merkezi’ndeki dil tercihleriniz ve OneLink’teki yönlendirme tercihleriniz aynı olmadığı için birbirlerini etkilemezler. Gelir Ortaklığı Merkezi’nde tercih ettiğiniz dili seçerek gelir ortağı olarak göz atma deneyimizi kişiselleştirebilirsiniz. Ayrıca, OneLink’i kullanarak müşterilerinizi alışveriş yaptıkları konuma en uygun Amazon Perakende pazar yerine yönlendirebilirsiniz. Lütfen unutmayın: OneLink’i şu anda yalnızca ABD programına kayıtlı gelir ortakları kullanabilir.
  6. Gelir Ortaklığı Merkezi’ne erişim sağlayacak birkaç ikincil kullanıcı belirledim ancak hepsi farklı dillerde konuşuyor. Bu durumda ne yapmalıyım? Kullanıcılar hesaplarıyla ilişkili benzersiz e-posta adresine göre dil tercihi yapar. Oturum açmak için ayrı e-posta adresi kullandıkları sürece hesabınızdaki kullanıcıların her biri farklı dil tercihi yapabilir.
  7. Fikrimi değiştirdim ve dil tercihimi güncellemek istiyorum. Bunu nasıl yaparım? Tercih ettiğiniz dili istediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz. Tercih ettiğiniz dili her değiştirdiğinizde bu güncellemeyi onaylayan bir e-posta alırsınız.
  8. Amazon web sitesinde dil seçimi yaptım ancak seçimimi Gelir Ortaklığı Merkezi’nde bir seçenek olarak göremiyorum. Neden? Ancak bazı durumlarda Amazon Perakende’de sağlanan bir dil henüz Gelir Ortaklığı Merkezi’ne gelmemiş olabilir. Sorularınız varsa lütfen Bize Ulaşın formumuzu doldurarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
  9. Gelir Ortaklığı Merkezi’nde dil seçimi yaptım ama site bu dilde yüklenmedi. Bu neden oluyor? Dil seçimi sırasında sorun yaşamanıza üzüldük. Bu sorunla sık sık karşılaşıyorsanız lütfenBize Ulaşın sayfası üzerinden müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.
  10. Müşteri hizmetleriniz çok dilli hizmet sunuyor mu?Hayır, her ülkenin müşteri hizmetleri size o ülkenin varsayılan dilinde yanıt verir.
  11. Hangi dil kullanılıyor? Gelir Ortaklığı Merkezi’nin tercih edilen dil deneyimi size kolaylık sağlamak için sunulmaktadır. İşletim Anlaşması da dahil olmak üzere söz konusu ülkenin varsayılan dili tanımlayıcı versiyondur (sözleşmede aksi belirtilmedikçe).
  12. İşletim anlaşması tercih ettiğim dilde mi? İşletim Anlaşması’nın tüm dillerde çevirisini sağlamıyoruz. Ancak birkaç ülkede kolaylık sağlaması için bu belgeler çevrilmiştir. Bu belgeyle ilgili sorunuz olursa Bize Ulaşın formumuzu kullanarak bize her zaman ulaşabilirsiniz.

Ne düşünüyorsunuz?

Amazon Gelir Ortaklığı Programı Merkezi web sitesi hakkında öneri veya yorumlarınız var mı? Bize ulaşın.