- Ürün Reklamı Uygulama Programlama Arayüzü (API) Talebimle İlgili Hata Aldım
- Are There Any Requirements to Use the Product Advertising API?
- Bağlantılarımın Hesabımla İlişkili Etiketleri İçerip İçermediğini Kontrol Edebilir miyim?
- Gelir Ortaklığı Bağlantılarını Mobil Uygulamalara Ekleyebilir miyim?
- Ürün Reklamı Uygulama Programlama Arayüzü (API) Verilerini Uygulamamda Kullanabilir miyim?
- Fiyat, ASIN, Resim ve Yorum Gibi Belirli Ürün Ayrıntılarını Nasıl Talep Ederim?
- Ürün Reklamı Uygulama Programlama Arayüzü'ne (API) Erişimimin Etkin Olduğunu Nasıl Doğrulayabilirim?
- Talep Hızınızı Nasıl Arttırabilirsiniz?
- Erişim Anahtarlarımı Nerede Bulabilirim?
Ürün Reklamı Uygulama Programlama Arayüzü (API) Talebimle İlgili Hata Aldım
Amazon Ürün Reklamı Uygulama Programlama Arayüzü (API) üç kategoride hata verir, böylece sorunu en iyi şekilde nasıl giderebileceğinizi kolaylıkla belirleyebilirsiniz:
- "2XX" hatalarının nedeni talebinizde bulunan yanlışlıklardır. Örneğin, talebinizde olması gereken bir parametre yoktur. Yanıttaki hata iletisi neyin yanlış olduğuyla ilgili ipucu verir.
- "4XX" hataları geçici değildir. Bu hatayı alıyorsanız talebi yeniden gönderin.
- "5XX" hataları, Amazon'a ilişkin dahili bir hata olduğunu gösteren geçici hatalardır. 503 kodlu bir hata, talepleri çok hızlı gönderdiğiniz ve taleplerinizin kısıtlandığı anlamına gelir. Bu durumda talep hızınızı saniyede bir talep olacak şekilde yavaşlatmanız gerekir.
- Bu, hatanızın tanılanmasına yardımcı olmuyorsa sorun hakkında ayrıntılı bilgi için Başlangıç Kılavuzuna bakabilirsiniz. Daha fazla öneri almak için En İyi Uygulamalar Kılavuzunu da kontrol edebilirsiniz.
- Eğer bu belgedeki bilgiler yardımcı olmuyorsa lütfen sorunuzu Ürün Reklamı Uygulama Programlama Arayüzü (API) Forumlarında paylaşın. Amazon Gelir Ortaklığı Programı'nın çok sayıdaki deneyimli üyesi, düzenli olarak forumlara katılır ve çoğunlukla sorulara cevap verir.