- Hesabım kapatıldı. Hesabımın kapanmasına itiraz edebilir miyim?
- Komisyon Tarifesi nerede?
- İşletim Anlaşması nerede?
- Öne çıkardığınız ürünlerin numunelerini alabilir miyim?
- Gelir Ortaklığı Programı’na kar amacı gütmeyen kuruluşum için kaydolabilir miyim?
- Uyumluluk ile ilgili bir uyarı aldım. Yanıtıma neleri dahil etmeliyim?
- Amazon Prim Programı nedir?
- Katılmak için bir işletme lisansına ihtiyacım var mı?
- Katılmak için münhasırlık mı istiyorsunuz?
Hesabım kapatıldı. Hesabımın kapanmasına itiraz edebilir miyim?
Program olarak Gelir Ortaklığı, müşteri güvenini sürdürmeye çok önem verir. Hesabınız müşteri güvenini riske atmayan bir ihlal olduğunu düşündüğümüz bir nedenle (örneğin daha fazla bilgi talebine yanıt veremediyseniz) kapatılmışsa, ihlali düzeltebilir ve talep ettiğimiz bilgileri bir uyarı yanıtında sağlayarak itirazda bulunabilirsiniz.
Hesabınız müşteri güvenini riske atan bir sebeple (örneğin bir Amazon Sitesinden gelen trafiği yönlendirmek) kapatılmışsa, yalnızca ihlal analizimizdeki bilgilerin yanlış olduğuna dair ayrıntılı kanıtlar sunan bir itirazı inceleriz.
Bir itirazı sürdürmek için hesabınızın kapanmasından sonraki 5 iş günü içinde Bize Ulaşın formunu kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz. Lütfen açılır menüden “Kapanan Hesap İtirazı” konusunu seçin.
Başvurunuz reddedilirse (hesabınızın kapanmasının yerine), program şartlarımız yerine getirildikten sonra tekrar başvurabileceğinizi lütfen aklınızda bulundurun. Başvuru inceleme sürecimiz hakkında daha fazla bilgiyi burada alabilirsiniz.