Doğrudan Havale Sorunlarında Otomatik Bildirime Yönelik SSS

Gelir ortaklığı programı artık, bankalarından ödemeyle ilgili sorun olduğuna dair bildirim aldığımız Gelir ortaklarıyla iletişime geçecek. Bu SSS bölümünde Gelir ortaklarının bu yeni özellikle ilgili merak ettiği konuların çoğuna açıklık getireceğiz.

Bu süreç nasıl işleyecek?

Gelir ortaklığı programı artık, bankalarından ödemeyle ilgili sorun olduğuna dair bildirim aldığımız Gelir ortaklarıyla iletişime geçecek. Bu SSS bölümünde Gelir ortaklarının bu yeni özellikle ilgili merak ettiği konuların çoğuna açıklık getireceğiz.

Bu süreç nasıl işleyecek?

Ödemesi başarısız olan Gelir ortaklarına, ödemeler yapıldıktan yaklaşık 3 ila 5 iş günü sonra e-posta gönderecek ve ayrıca Gelir Ortaklığı Merkezi’nde bir hata mesajı göstereceğiz. Böyle bir bildirim alırsanız Gelir Ortaklığı Merkezi’ne giderek alacaklı adınızı, banka hesabınızı ve banka yönlendirme kodunuzu kontrol edin. Güncellenen bilgilerinizi aldığımızda ödemenizi 3 ila 5 iş günü içinde tekrar yaparız.

Alacaklı bilgilerimi nerede bulabilirim?

1) Gelir Ortaklığı Merkezi hesabınızdaki Alacaklı adı ile banka hesabınızdaki ad bire bir aynı olmalıdır. Kayıtlarımızdaki adı görmek için Gelir Ortaklığı Merkezi >> Hesabınız (Your Account) >> Alacaklı Bilgilerini Değiştir bölümüne gidin.

2) Banka hesabı ve yönlendirme kodunu ödeme seçenekleri sayfasından görebilirsiniz.

Bilgilerimi güncelledikten sonra ne olur?

Bilgilerinizi doğruladıktan sonraki 3 iş günü içinde ödemenizi tekrar yaparız. Ödemeniz yapıldıktan sonra Gelir Ortaklığı Merkezi hesabınızdaki hata mesajı kaldırılır. Bakiyeniz, hesabınıza 10 iş günü içinde ulaşmalıdır.

Bilgilerimi güncelledim ancak hata mesajı Gelir Ortaklığı Merkezi’nde hala gösteriliyor. Bu mesaj zaman kaldırılır?

Ödemelerin çoğu bir iş günü ya da daha kısa süre içinde gerçekleştirilir. 3 iş günü geçmesine rağmen mesajı hala görüyorsanız iletişim formunu kullanarak Gelir Ortaklığı müşteri hizmetleri ile iletişime geçin. Sorunu hemen araştıracaklardır.

Beklediğim doğrudan havale gelmedi. Ne yapmalıyım?

Ödemeler her ayın sonundan yaklaşık 60 gün sonra ilgili ayın son günü yapılır. Sonraki ayın 10’una kadar ödemenizi almadıysanız ve geri dönen ödeme bildirimi tarafınıza gönderilmediyse lütfen öncelikle bankanıza danışın. Bankanız ödeme alınmadığını onaylarsa sorunun daha fazla araştırılabilmesi için müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.

Banka hesap bilgilerimi girmek yerine ödeme yöntemimi değiştirebilir miyim?

Evet, ancak bunun için müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz. Ödeme yönteminizi ödeme hatası e-postası aldıktan sonra değiştirmek istiyorsanız lütfen iletişim formunu kullanın.

Banka hesap bilgilerimi değiştirdiğimden bu yana 10 gün geçti ancak ödemem hala elime ulaşmadı. Ne yapmalıyım?

Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin. Yaşadığınız ödeme sorununu memnuniyetle hemen araştıracaklardır. Lütfen iletişim formunu kullanın.

Çek veya Amazon hediye çekiyle ödeme alan Gelir ortakları için de benzer bir otomatik süreç var mı?

Şu an için geri dönen çek ya da hediye çekleri için böyle otomatik bir sürecimiz yok. Ancak geri dönen çek ya da hediye çeki durumunda sizi hemen e-postayla bilgilendiririz. Beklediğiniz çeki ya da hediye çekini hala almadıysanız müşteri hizmetleriyle hemen iletişime geçin.