- Bir ürün neden “para iadesi yapıldı” veya “iade edildi” olarak tanımlanır?
- Kazanç Raporlarımda neden negatif sayılar bulunuyor?
- Raporlarım bölümünde bulunan "Para İadesi" (Refund) ile "İade" (Return) arasındaki fark nedir?
- XML kullanan özel raporları nasıl oluştururum?
- Bağlantı Türü Raporunu Okuma
- Kazançlar Raporunu Okuma
- Sipariş Raporunu Okuma
- Sekmeyle ayrılmış raporları indirirken aksanlı harflerin doğru görünmesini nasıl sağlarım?
Bir ürün neden “para iadesi yapıldı” veya “iade edildi” olarak tanımlanır?
Müşteriler Amazon.de üzerinden yaptığı satın alımlardan memnun kalmazsa para iadesi almak için ürünleri depolarımıza iade edebilir. Raporlarınızda bu satın alımlar “iade” olarak tanımlanır. Satın alım Amazon.de
Bir ürün neden “para iadesi yapıldı” veya “iade edildi” olarak tanımlanır?
üzerinden değil de üçüncü taraf satıcıdan yapıldığında satıcının ilkesine bağlı olarak müşteri ürünü iade etmeden de para iadesi alabilir. Biz yalnızca para iadesi yapıldığını görebildiğimizden bu satın alımları “para iadesi” olarak tanımlarız.